Uitkomst:

Veel klanten tot een offerte van 50.000 euro

Spuiterij Nederland is een spuit- en schildersbedrijf voor zowel zakelijke als particuliere klanten.

Richard Hofland is de eigenaar van dit bedrijf. Hij zocht een goed mediabedrijf dat hem kon helpen bij het opzetten van zijn website. Uiteindelijk kwam hij uit bij Punchline Media en gingen ze samen aan de slag om goede teksten te maken voor de website.

Client Name

Richard Hofland

Release Date

januari 1, 2023

Project Types

Copywriting, LinkedIn & teksten voor folder

Ai niet goed genoeg

Richard Hofland is de eigenaar van dit bedrijf. Hij zocht een goed mediabedrijf dat hem kon helpen bij het opzetten van zijn website. Uiteindelijk kwam hij uit bij Punchline Media en gingen ze samen aan de slag om goede teksten te maken voor de website.

Richard zat met het probleem dat hij niet in staat was goede teksten te schrijven voor zijn nieuwe website. “Ik kon kiezen tussen een mediabedrijf, of mijn teksten laten schrijven door AI. Ik kwam er al snel achter dat Punchline Media de veel betere optie was.”

Het gebruiken van ChatGPT kent vele voordelen, maar ook grote nadelen. Zo is het programma niet zo goed in het schrijven van lange teksten, omdat het informatie mist en erg algemeen blijft. ChatGPT heeft ook niet een creatieve schrijfstijl en valt veel in herhaling in zijn teksten. Het hebben van een goede vakman die je teksten schrijft is daarom cruciaal. Voor Richard is dat de reden dat hij de samenwerking is aangegaan met Punchline Media. “Ze kunnen goede teksten schrijven en weten heel goed mijn verhaal daarin te verwerken."

Klanten via LinkedIn

Om de klanten het beste te kunnen helpen, maken we bij Punchline Media samen met de klant een plan om het doel te bereiken. Bij Spuiterij Nederland is dat doel om meer klanten te krijgen en goede teksten op de website te plaatsen. “We zijn nu druk bezig met het maken van een plan, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooi eindresultaat wordt,” zegt Richard.

Het is voor een bedrijf heel belangrijk om goed zichtbaar te zijn in de regio waar ze werken. LinkedIn is daarvoor erg belangrijk. Daar liggen de kansen om klanten te vinden. Vooral de eerste zin van je bijdrage is erg belangrijk op LinkedIn, want als die niet goed is, lezen mensen vaak de rest van de tekst ook niet. “Punchline Media weet heel goed om te gaan met LinkedIn. We hebben de laatste maanden er samen veel tijd aan besteed en de resultaten zijn uitstekend,” vertelt Richard.

Offerte van 50.000 euro

Spuiterij Nederland heeft door de samenwerking met Punchline Media mooie resultaten geboekt. Ze hebben door de berichten op LinkedIn verschillende klanten gekregen. Zo hebben ze al een klant geholpen die 8000 euro betaalde voor hun diensten en hebben ze een offerte binnengekregen van 50.000 euro. “De hulp van een goed mediabedrijf zoals Punchline Media werkt super goed voor ons,” aldus Richard.