Woordkeuze is de sleutel.
Freek liep tegen het probleem aan dat hij niet goed zijn ideeën en woorden kon overbrengen op papier. “Ik weet heel goed wat mijn verhaal is, maar vind het lastig om dat in de goede woorden te vertellen aan de lezers,” zegt Freek.
Het gebruiken van de juiste woorden kan bepalend zijn voor het bereiken van je doelgroep. Daarom is het belangrijk om samen te werken met een mediabedrijf. Het gebruiken van de verkeerde woorden kan je veel klanten kosten.
Dat is voor Freek de reden dat hij samenwerkt met Punchline Media. “Zij kunnen zich heel goed verplaatsen in de klant. Ze zien heel goed wat het verhaal van het bedrijf is en kunnen dat heel goed overbrengen op het publiek,” zegt Freek.
Plannen voor meerdere maanden
Om de klant het beste te helpen, maken we gezamenlijk een plan voor de komende maanden. Bij Punchline Media spelen we vooral in op de markt die LinkedIn te bieden heeft. Voor elk bedrijf liggen de klanten daar voor het oprapen en daar spelen wij op in. “Samen willen we ervoor zorgen dat niemand meer om ons heen kan. Iedere keer als je LinkedIn opent, komen wij weer voorbij met een post over de kracht van fysieke en mentale gezondheid."
Het belangrijkste is dat je als bedrijf zichtbaar wordt voor je doelgroep en dat mensen uiteindelijk klant willen worden. Mensen zoeken sneller contact wanneer ze je vaker zien en meer te weten komen over je verhalen. “Bij Punchline Media zijn ze heel goed om ervoor te zorgen dat je zichtbaar bent. Zo spelen ze in op het feit dat video steeds een belangrijker onderdeel wordt van de marketing,” vertelt Freek.
Naast tekst kunnen we ook video aanbieden aan bedrijven. Zo maken we voor Your Own Leader een podcast waarin we korte stukken ook weer gebruiken voor op sociale media. “Wanneer je een samenwerking aangaat met Punchline Media weet je zeker dat ze er alles aan doen om je te helpen en 100% voor je klaar staan,” zegt Freek.
Meer klanten door goede teksten
Wij weten dat je ook meer mogelijke klanten kan bereiken door goede teksten te hebben op je website en sociale mediaplatforms. “Ik denk echt wel dat de verhalen die Punchline Media in het verleden voor mij heeft geschreven, hebben bijgedragen aan de groei van klandizie,” zegt Freek. “Maar ik ben ervan overtuigd dat het plan dat we nu samen hebben gemaakt ervoor gaat zorgen dat er nog meer mensen naar de Trainings Tempel komen, en daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.”